SİTE RAPORU
24 saatte 64 Haber eklendi
Toplam 187 yorum yapıldı
Yerel bir gazetede
ortalama 40 haber bulunur
SİTE İÇİ ARAMA
ÇOK OKUNANLAR
ÇOK YORUMLANANLAR
 
SİYASET | CHP LİDERİ, SEFA SİRMEN İÇİN 29 MART’TA GELİYOR
CHP lideri, Sefa Sirmen için 29 Mart’ta geliyor
CHP İl Başkanı Yalçın Kuşkan,genel başkan Kemal Kılıçdaroğlu’nun 29 Mart’ta Bilecik’ten İstanbul mitingine giderken saat 12:00’de İzmit’e gelerek Perşembe Pazarı Alanı’nda miting yapacaklarını söyledi
21 Mart 2014 Cuma 15:08
Mustafa BAKIRHAN

CHP İl Başkanı Yalçın Kuşkan, 30 Mart’ta yapılacak olan yerel seçimler öncesinde 29 Mart’ta Perşembe Pazarı Alanı’nda büyük İzmit mitingi yapaaklarını, mitinge daha önce Gebze’ye gelen CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun İzmit’e miting için geleceğini söyledi.


İZMİT MİTİNGİ  YAPILACAK
Genel başkan Kemal Kılıçdaroğlu’nun Bilecik’ten İstanbul’daki mitinge giderken yoğun programına İzmit mitingini sıkıştırdıklarını ifade eden başkan Kuşkan, “Genel başkanımız Bilecik mitinginden İstanbul mitingine giderken saat 12:00’de İzmit’e uğrayacak. İzmit mitingimiz gerçekleşecek” dedi.


YGS’DE ANONS YOK
Pazar günü yapılacak olan Yüksek Eğitime Geçiş(YGS) sınavından dolayı doyarlı davranacaklarını aktaran Kuşkan, “Bu sınava girecek arkadaşlarımıza başarılar diliyorum.  İlçelerimize talimat verdik. Sınav bitene kadar anons ve müzik çalınmayacak. Üzerimize düşen hassasiyeti yerine getireceğiz. Tüm öğrenicilerimize başarılar diliyorum” açıklamasında bulundu. 


İBLİS BENZETMESİNE CEVAP
Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun İzmit Belediye Başkan Adayı sefa Sirmen’e yönelik sart ettiği iblis  benzetmesine cevap veren Kuşkan, “AKP cehpesinde korku endişe baş gösterdi.Belediye başkanının Osmanlı’daki adı şehrül emindir. Yani şehrin emin kişisi demektir. Kentin belediye  başkanlığı yapan birinin iblis gibi şeytanla aynı çuvala giriyorlar gibi ifadeler sarf ediyorlar. Bunu Kocaeli seçmenine havale ediyorum. öfke gelir göz kararır, öfke gider yüz kızarır derler. Bunlar güzel şeyler değil. Başbakan gibi kenti geröeye çalışıyorlar” dedi.

 

[ 5758 ] defa okundu
[ 12 ] adet yorum yapıldı
YORUMLAR
kemal; offf offf
21 Mart 2014 Cuma 15:26
Zırt pırt gelme yaa, mevcut oylarıda kaybedicez.
oktay; kemal
21 Mart 2014 Cuma 20:08
niye canınız mı sıkılıyor ...
fuat; polis
22 Mart 2014 Cumartesi 17:23
kemal tem şubeden polis itibar etmeyin bu adama. sürekli yorum yaparak ortalığı kızıştırıyor.
emin; gideriz inşallah
21 Mart 2014 Cuma 15:51
Aslında cem yılmazı tek geçerim ama kılıçdaroğlu gösterisi bedava olduğu için idare edeceğiz artık.
AYHAN; GELMEEE
21 Mart 2014 Cuma 17:04
GELME KEMAL TRAFİK FELÇ OLACAK BAK SENİN İÇİN TARFİK FELÇ OLACAK DİYE MANŞET ATMIYORLAR DOSTLARIN
aga; şaka mı
22 Mart 2014 Cumartesi 03:51
çoooook merak ediyorum acaba şaka mı yapıyosun diye,başbakanın geldiği gün ygs sınavı var üstelik pazar günü trafik 2 kat felç olacak!!!
İZMİTLİ; YOBAZLAR
21 Mart 2014 Cuma 17:15
Şöyle bir habere bakayım dedim de.Keşke okumasaydım yorumlarda yine g.. gılları üşüşmüş buraya.
kadir; izmitli
21 Mart 2014 Cuma 20:07
sen izmitli degilsin izmit atatürkün şehri senin her tarafın oynuyor sen kişiligini satan insansın sana başka birşeydemiyorum...
cemal şentürk; kılıçdaroğlu geliyor
21 Mart 2014 Cuma 17:20
kul hakkı yiyenlerden hep beraber hesap soralım el ele kol kola omuz omuza hesap soracağız
nnn; ...
21 Mart 2014 Cuma 19:54
geliyor kılıçdar kılıçdaroğlu hep temiz hemde dürüst bir insan oğlu :)
cem derince;
22 Mart 2014 Cumartesi 12:03
Gelme Kılıçdaroğlu gelme islam dusmani kuran basortu dusmani gelme secim vaadi olarak yakicaz yikicaz diye vaadler veren luzumsuz insan.
x; Yok canım ya
23 Mart 2014 Pazar 03:11
Erdoğan gelince Doğan korkusundan başbakanı çağırdı oluyor. Kılıçdaroğlu özellikle İZMİT için seçimden İKİ(2) gün önce gelince korkudan değil sadece destekten oluyor. Yok canııım geçerken uğramıştır o
SİYASET KATEGORİSİNE AİT DİĞER HABERLER
 
KÖŞE YAZARLARI
Güngör ARSLAN
Söyleyecek sözünüz yok mu?
Güngör ARSLAN
Serpil ÇOLAK
Sanat Okulu’nda neler oluyor?
Serpil ÇOLAK
Zeynep AKAR
Türköz İnşaat’a helal olsun!
Zeynep AKAR
Birgül YÜRÜKER
Fiko, Tekir oğlan ve garibin hikayesi
Birgül YÜRÜKER
VEFATLAR
17.09.2014
17.09.2014
17.09.2014
17.09.2014
15.09.2014
15.09.2014
14.09.2014
14.09.2014
14.09.2014
13.09.2014
ANKETLER
Sizce KOÜ Rektörü kim olmalı?
Toplam Oy :3079
  Mithat Fırat Özer

  Başar Çolak

  Sadettin Hülagü

  Esat Harmancı

  Ali Demirci

  Recep Tarı

  Nurettin Abut

  Özdal Dillioğlugil

 

  
BİRİNCİ SAYFA
BİZİMSPOR BİRİNCİ SAYFA