SİTE RAPORU
24 saatte 66 Haber eklendi
Toplam 81 yorum yapıldı
Yerel bir gazetede
ortalama 40 haber bulunur
SİTE İÇİ ARAMA
ÇOK OKUNANLAR
ÇOK YORUMLANANLAR
 
GÜNCEL | KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ’NDEN SKANDAL DUYURU
Kocaeli Üniversitesi’nden skandal duyuru
KOÜ Mühendislik Fakültesi’nin internet sitesinde adeta skandal bir duyuru yayımlandı
17 Mart 2014 Pazartesi 17:44
Caner AKTAN

Kocaeli Üniversitesi Mühendislik Fakültesi’nin internet sitesinden 12 Mart’ta yayımlanan bir duyuru akıllara durgunluk verdi. Öğrencilerin, Kocaeli İl Emniyet Müdürlüğü Güvenlik Şube Müdürlüğü’ne ifade vermek için gitmesi gerektiği belirtilen duyuruda öğrencilerin simi açık açık yazılarak teşhir edildi.


İSİMLERİ AÇIK AÇIK YAZILDI
Kocaeli Üniversitesi Mühendislik Fakültesi’nin http://mf.kocaeli.edu.tr/ isimli internet sitesinden 12 Mart tarihinde bir duyuru yayınlandı. “Tebliğ Varakası” olarak nitelendirilen duyuruda fakültede eğitim gören 2 öğrencinin Kocaeli İl Emniyet Müdürlüğü Güvenlik Şube Müdürlüğü’ne giderek ifade vermesi gerektiği belirtildi. Duyurunun neden üniversitenin internet sitesinden yapıldığı bilinmezken, duyuruda emniyete çağırılan 2 öğrencinin isimlerinin açık açık yazılması ise gözlerden kaçmadı. İfade vermek için emniyete gitmesi gereken öğrencilerin isimlerinin teşhir edilmesi tepkilere neden oldu. 


İŞTE O SKANDAL DUYURU
Kocaeli Üniversitesi Mühendislik Fakültesi’nin internet sitesinde yer alan duyuru şöyle;

Tebliğ Varakası

Aşağıda kimlikleri yazılı öğrencilerin 18 Ağustos 2013 gün ve 28388 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Yüksek Öğretim kurumları Öğrenci Disiplin Yönetmeliği’nin 12. Maddesi ve 8/C Maddesi gereğince 13 Mart 2014 Perşembe günü ifade vermek üzere Kocaeli İl Emniyet Müdürlüğü Güvenlik Şube Müdürlüğü’nde hazır bulunmasını, özürsüz olduğu halde gelmeyen veya özrünü zamanında bildirmeyen savunma hakkından vazgeçmiş sayılacağı ve diğer tüm delillere dayanarak haklarında karar verileceğinin tebliğidir.

(İsimleri güvenlik açısından vermiyoruz)    
    

[ 5630 ] defa okundu
[ 12 ] adet yorum yapıldı
YORUMLAR
AMEDLİ; ÜNİVERSİTELERİ RAHAT BIRAKIN.
17 Mart 2014 Pazartesi 18:30
ÜNİVERSİTELER BİLİMİN,ÖĞRETİMİN YUVASI OLMASI GEREKİRKEN SERMAYEYE PEŞKEŞ ÇEKİLDİ.
ayşenur; YAZIKLAR OLSUN
17 Mart 2014 Pazartesi 18:32
üniversite emniyetle işbirliği yapmış öğrencileri mi teşhir ediyor ne geçti ellerine bu gençleri teşhir ederek ne yapmış bu çocuklar en doğal hakları olan protesto haklarını kullanmışlar birileri gibi hırsızlık mı yapmışlar cinayet mi işlemişler ? okul yönetimini bu tavrından ötürü kınıyorum.
bugra kaan buyukbas; Sizde
17 Mart 2014 Pazartesi 19:25
peki siz neden isimleri açık açık yazdınız
gülmekten ölen adam; ne içtin sen
18 Mart 2014 Salı 00:26
arkadas, su haberde acık acık yazılan ısımlerın yerını bızede soylede bızde gorelım. nerenle okuyorsun. bıde 13 kısı begenmıs... yuhh...
vatandaş ; buğra kaan
18 Mart 2014 Salı 09:22
hani isim bizde okuduk isim falan göremedik sende nasıl bir göz varki olmayan şeyi görüyosun.altına not düşülmüş isimleri güvenlik açısından vermiyoruz diye ... hey gidi heeeyy
ela; isimler yazıyordu
18 Mart 2014 Salı 10:06
arkadaşlar isimler yazıyordu sonradan kaldırmışlar.arkadaşa yüklenmeyin onun uyarısından sonra isim kaldırıldı
körfez; bir daha olmasın lütfen
17 Mart 2014 Pazartesi 22:16
rektör hocamız özellikle nevzat beye karşı yapılanlara çok içerlemişti. bu konuda hem civelek hem de karaosmanoğlunun sitemlerine maruz kaldı hocamız. bu uygulama, bu tarz olayların bir daha tekrarlamaması için aldığı önlemlerden biri sanırım. hocamızı üzecek ve siyasetçiler önünde müşkil durumda bırakacak davranışlardan herkesin uzak durması gerekir. sayın hocamıza vefa borcunuzu bu şekilde mi ödeyeceksiniz arkadaşlar.
mustafa; şaka mısın sen?
18 Mart 2014 Salı 09:44
olur da bu kadar olur, bir de bir daha olmasın lütfen demiş, yağdanlığın önde gideni. Şaka mısın sen ? Çizgi film karakteri misin ? Uzaylı mısın ? Başka bir boyutta mı yaşıyorsun ? Kafa bir dünya herhalde ? Yetersiz mi besleniyorsun ? Akraba evliliğinden mi doğdun ? Nöbetçi komedyen misin nesin ? Ülkemde ne insanlar var yahu, allahın mucizesi işte.
körfez; mustafa
18 Mart 2014 Salı 15:11
sayın hocamız sadece bir okul yönetmiyor, aynı zamanda cumhuriyetimizin çağdaş kazanımlarını kollamaya çalışıyor o koltukta. elbette bunun için bazı fedakarlıklar göze alınacaktır. boş eleştiriler yapacağınıza konuya bu açıdan bakmanızı öneriyorum. sayın hocamızın arkasındaki sandık gücü zaten kendisine olan yüksek desteği ortaya koymaktadır.
mkaya5461@hotmail.com;
18 Mart 2014 Salı 10:22
üniversite demek bu millete istediği gibi sövüp vatana ihanet yeri değil bilakis adam gibi bilimde fende yetişip memlekete sahip çıkma yeridir türkiye sizin bildiğiniz gibi dingonun ahırı değil kendinize ahır bulun
FUNDA; vatana ihanet mi?
18 Mart 2014 Salı 17:19
Gençlerin gayet aklı başında, kafaları çok çok çalışıyor, asıl diğerleri ne o nu sorgulayın, dolandırıcı, soyguncu, üçkağıtçı... Hak aramak hayvanlık mı oldu, protesto etmek hayvanlık mı oldu şimdi? Bunlar reşit olan, kafaları çalıştığı bu okullarda okuyan çocuklar. siz nasıl bir protesto tercih ederdiniz? Tüm haklarınız elinizden alınsın, istenen kişiler içeri alınsın , istenenler dışarı atılsın, hangi ortamda hak aradınız? Bunları görmedik mi?
salim ermiş; gizli tanık
18 Mart 2014 Salı 23:03
Bayan gizli tanık yazdırmıştır o yazıyı üniversitenin sitesine. O bilir kendini
GÜNCEL KATEGORİSİNE AİT DİĞER HABERLER
 
KÖŞE YAZARLARI
Güngör ARSLAN
Bi SUSUN be..!
Güngör ARSLAN
Serpil ÇOLAK
Ben yazdım KOTO gereğini yaptı!
Serpil ÇOLAK
Zeynep AKAR
Çocuklarımızı yem etmeyin!
Zeynep AKAR
Birgül YÜRÜKER
Müşterisine git diyen lokanta: Mavi Köşe
Birgül YÜRÜKER
VEFATLAR
31.07.2014
31.07.2014
30.07.2014
30.07.2014
30.07.2014
29.07.2014
29.07.2014
29.07.2014
28.07.2014
28.07.2014
ANKETLER
Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde kime oy verirsiniz?
Toplam Oy :12843
  Ekmeleddin İhsanoğlu

  Recep Tayyip Erdoğan

  Selahattin Demirtaş

  
BİRİNCİ SAYFA
BİZİMSPOR BİRİNCİ SAYFA