SİTE RAPORU
24 saatte 63 Haber eklendi
Toplam 201 yorum yapıldı
Yerel bir gazetede
ortalama 40 haber bulunur
SİTE İÇİ ARAMA
ÇOK OKUNANLAR
ÇOK YORUMLANANLAR
 
SİYASET | KILIÇDAROĞLU GEBZE’DE
Kılıçdaroğlu Gebze’de
CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu bugün Gebze’de.
14 Mart 2014 Cuma 00:05

İlimizdeki ilk seçim mitingini yapacak olan Kılıçdaroğlu; saat 12.10’da özel uçağıyla Cengiz Topel’e inecek ve yine helikopterle Gebze Anadolu Sağlık Merkezi’nin pistine inip oradan mitingin yapılacağı Gebze Cumhuriyet Meydanı’na geçecek. CHP’liler Kılıçdaroğlu’nun Gebze’de karşılayacak. Kılıçdaroğlu, buradaki programı sonrası saat 16.00’da Sakarya’da yapacağı mitinge geçecek. CHP’liler miting alanının kendilerine yetmeyeceğini söyledi.

[ 1246 ] defa okundu
[ 13 ] adet yorum yapıldı
YORUMLAR
izmitli; cengiz topel havaalanı
14 Mart 2014 Cuma 08:43
havaalnımız için kocaeli chp milletvekilleri ne gibi çaba gösterdiler acaba? sadece muhalefet, istemezuk siyasetinden başka ne yaptılar,iktidar beceremedi ama en azından birşeyler yapmanın gayretindeler, siz ne yaptınız ? ne yüzle burayı kullanıyorlar ?
kamil; sende yuvacık suyu içme
14 Mart 2014 Cuma 10:18
utanmadan siz neyaptınız diyorsun sende ozaman yuvacık suyu içme dogalgaz kullanma çöpünü deniz kenarına götür marinada gezme böyle saçmalık olurmu muhalefet senin yapamadıgın veya iyi yapamadıgını eleştirecek sen bi sorsana tapeleri niye araştırmıyor diye bu milleti enayi yerine koyuyor din iman öbürtarafta paralar ayakkabı kutusuna
ZURNA; Kamil..oğlu kamil..
14 Mart 2014 Cuma 10:50
Adam,C.Topel havalimanı için ne yaptınız diye soruyor...
pasali41; bu arac mitinge gder :)
14 Mart 2014 Cuma 08:59
Cengiz topel icin iyi olmus diyebilecekmisiniz.liderler konusmalarini o ilin merkezinde yaparlar neden ilceyi sectiniz.merkezde sumu cikti.yoksa yapilan hizmetleri gostermek istemedinizmi genel mudurunuze.neymis sigmicaklarmis sigdirirlar sizi oraya merak etmeyin.yok saydiginiz merkez secmeni size gereken cevabi verecektir.kendinize guveniniz olsaydi izmit merkezde yapardiniz mitinginizi.
ABDULCABBAR; HAYIRLI CUMALAR...
14 Mart 2014 Cuma 10:12
Bugün Cuma namazı için ezan vakti,İZMİT;12.17...GEBZE;12.19
dede; möööö
14 Mart 2014 Cuma 10:17
izmitli babanmı yaptırdı cengiz topeli cengiz topel havlimanın tarini bilirmisin
pasali41; inadina AK parti inadina RTE
14 Mart 2014 Cuma 11:35
Dedem yaptirdirdi.hizli treni metroyuda genel mudurunuz...siz bu ulkeyi hep demir aglarla ordunuzya ...adamlar cala cala catir catir is yapi.ben lafa degil ICRAATA BAKARIM.genel mudur izmitede bekleriz.ama gelemessin gelsen bile seni gece getirirler.bak ist b.seh.adayin ir resim gosterdi aksam tvde kanada da yapila. Yol diye tayvanda cikti.siz alayiniz yalancisiniz. Bak bu gun devletin zirvesi izmitte duyanin sayili buyuklugundeki asma kopruye geliyor allah bilir onada montaj dersiniz.siz konusur AKPARTI ICRAAT YAPAR.
dede; Hayırdır.
14 Mart 2014 Cuma 11:47
Neden mööö ledin.acıktınmı ?
vatandaş; cabbara katılıyorum
14 Mart 2014 Cuma 11:50
cuma namazını hangi camide kılacakmış belirledinizmi sayın başbakan mitingi cumaya rasladımı bir gün önceden açıklıyor cuma namazını nerede kılınacağını genelmüdürünüz niye bu gün geliyor yarın gelse ya tarihi güne tanıklık etsin adam 10 saatlik yolu 3,5 saate inecek diyo
MELİKE; HERZAMN RECEP TAYYİP ERDOĞAN..
14 Mart 2014 Cuma 12:56
YANINDAYIZ BAŞKANIM icrata bakarım kara oyunlarla değil ama alışmışsınız arkanıza bakın kendi genel başkanıza bile oyun oynadınız DENİZ BAYKAL bile daha iyi konuşuyor icratı olmasa bile duruşu vardı ama ne duruş ne siyaset SSK dolandıran bgn başa geçmek istiyor aklandım diyor Rahşan hnm Ecevite ricası üzerine af çıkarıldı.
eses41; ayakabı kutusumu
14 Mart 2014 Cuma 21:30
ayakabı kutusu bizim evde para yok ayakabı var,hükümeti koyun gibi desteklemiyorum
HAYIR SEVER; BİRİSİ
14 Mart 2014 Cuma 17:09
Bu adama yardımcı olsun yürüyen merdivenlerden bi haber,gebze ağrının muşun değil kocaelinin bir ilçesi,sandık seçmen listeleri kesinleşti gidip listelere birisinin yardımıyla baksın,söyleyinde burası haliç filan değil.Bu bir zamanlar gene müdürdü yaş yetmiş demeden cozuttu sapla samanı ayıramıyor.sevaba girersiniz.
eses41; enazından
14 Mart 2014 Cuma 21:27
hırsız değil,koyun gibi biat etmiyor ettirmiyor.
SİYASET KATEGORİSİNE AİT DİĞER HABERLER
 
KÖŞE YAZARLARI
Güngör ARSLAN
Kimi kandırıyorsunuz?
Güngör ARSLAN
Serpil ÇOLAK
Yıldız’larla savaş...
Serpil ÇOLAK
Zeynep AKAR
Anahtar kelime: Baştakiler öyle istiyor!
Zeynep AKAR
Birgül YÜRÜKER
Yetmez ama Demirtaş!
Birgül YÜRÜKER
VEFATLAR
22.07.2014
22.07.2014
22.07.2014
22.07.2014
21.07.2014
21.07.2014
20.07.2014
20.07.2014
20.07.2014
20.07.2014
ANKETLER
Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde kime oy verirsiniz?
Toplam Oy :10532
  Ekmeleddin İhsanoğlu

  Recep Tayyip Erdoğan

  Selahattin Demirtaş

  
BİRİNCİ SAYFA
BİZİMSPOR BİRİNCİ SAYFA